Szerződéskötés
Tájékoztatás szerződéskötéshez
Az ügyfélszolgálatunkon teljes körű tájékoztatást adunk a Felhasználóink részére:
- a Felhasználó vagy díjfizető személyében bekövetkezett változásról – lakáshasználat megosztása esetén is
- a számlázás folyamatáról
- a költözéssel kapcsolatos teendőkről (Pl: költségosztó leolvasásról, elszámolásról).
A változást a bekövetkezésétől számított 15 napon belül, a hitelt érdemlő dokumentumok bemutatásával:
- adásvételi szerződés
- csereszerződés
- ajándékozási szerződés
- bérleti szerződés
- bírósági ítélet
- tulajdoni lap
- hagyatéki végzés, halotti anyakönyvi kivonat
- átadás-átvételi dokumentum mindkét fél által aláírt melegvízóra állással, és a tényleges birtokbaadás dátumával, amennyiben ez eltér a szerződésben megjelölt dátumtól stb.
a Felek kötelesek bejelenteni Társaságunknak. Ennek meg nem történtéig a régi Felhasználót, vagy tulajdonost terheli a szolgáltatás költsége. Az új Felhasználónak a szolgáltatás folytatásához a bejelentéssel egyidőben új szerződést kell kötnie Társaságunkkal. Amennyiben a Felhasználó a részére (megküldött) szerződés aláírását megtagadja, vagy a szerződést az átadástól számított 15 napon belül bármilyen ok miatt nem írja alá, de a szolgáltatást igénybe veszi, az Általános közszolgáltatási szerződést az igénybevétel megkezdésétől létrejöttnek kell tekinteni.
A szerződés megkötésére a Hódmezővásárhelyi Polgármesteri Hivatalban lévő ügyfélszolgálati irodánkon van lehetőség.
| Ügyfélszolgálat elérhetősége: | |
|---|---|
| Cím: | 6800 Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1. |
| Telefon: | +36 (62) 530-993 |
| E-mail: | tavfutes@hvszzrt.hu |
| Ügyfélszolgálati nyitva tartás: | |
|---|---|
| Hétfő: | 8:00 - 14:00 |
| Kedd: | 8:00 - 14:00 |
| Szerda: | 8:00 - 20:00 |
| Csütörtök: | 8:00 - 14:00 |
| Péntek: | 8:00 - 14:00 |
Itt kerülnek kitöltésre a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges nyomtatványok:
- Felhasználó változás bejelentő lap
- Adatnyilvántartó lap
- Általános Közszolgáltatási Szerződés
- Adatvédelmi tájékoztató
A személyes megjelenés javasolt a szerződés megkötéséhez, mivel a nyomtatványokon olyan műszaki adatok is szerepelnek, ami nincs a Felhasználó/új Felhasználó birtokában.
Emailes megkereséskor a rendelkezésre álló okiratokat csatoltan kell elküldeni a tavfutes@hvszzrt.hu email címünkre, majd ezt követően Társaságunk elkészíti a fentiekben felsorolt dokumentumokat, és megküldi az új Felhasználó részére aláírásra, és visszaküldésre.
Більшість сучасних професій вимагають не лише фахових знань, а й упевненого володіння англійською мовою. Особливо це актуально для тих, хто працює у міжнародних компаніях або планує вихід на глобальні ринки. Часто нестача часу стає бар’єром для регулярного навчання, тому дедалі більше людей обирають гнучкі формати. Зручним рішенням у такій ситуації стають онлайн заняття англійською, які дозволяють навчатись у комфортних умовах і в зручний час. Платформи з живими викладачами забезпечують повноцінне мовне середовище навіть без відвідування курсів офлайн. Уроки проходять через сучасні відеозв'язки, що створює ефект присутності та сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Такий формат особливо підходить для тих, хто хоче зберігати баланс між роботою, навчанням і особистим життям, не втрачаючи ефективності.